Slim hardlopen of stevig wandelen met MINDFUL2.NL

...FIT MET EEN GLIMLACH


Loop jij graag in het 'hier en nu', zonder gepieker? 

Je wil je hoofd leeg maken zonder dat daar ook maar één pilletje of poedertje aan te pas komt?

Dan is Kindful Run, Runningtherapie of Brisk Walking echt iets voor jou. Of je kiest
, als je net wat sneller wil, voor '100-dagen sportrusten voor hardlopers', een uniek concept van Mindful2.nl i.s.m. Sportrusten.

 

Of kom Strippenkaartlopen!


Kies uit de 'Schijf van vijf' van Mindful2.nl:

Kindful Run INSCHRIJVEN

of

of

of

of


Mindful Run Duiven/Zevenaar geeft een cursus Mindful Run als combinatie van ademhalingstechniek, mindfulness en hardlopen

Kindful Run: licht, leuk en gezond
Kindful Run instructeur en runningtherapeut Gerard Pijnenburg laat jou binnen Kindful Run kennis maken met een combinatie van Mindfulness, Ademhalingsoefeningen en (hard)Lopen.

Je krijgt weer plezier in het lopen, gaat je fitter voelen, je krijgt meer energie en raakt, als dat nodig is, op den duur wat overtollige kilootjes kwijt. De 'snelheid' is daarbij niet van belang en ligt, naar jouw wens en vermogen, ergens tussen joggen en rennen. Het is een zes-weekse cursus van 6 x 60'. Bij Kindful Run van Mindful2.nl zijn naast het hardlopen ook het begrip ademhaling en Mindfulness speerpunten.

Met Runningtherapie van Mindful2.nl helpt je met hardlopen bij depressie, burn-out of lusteloosheid waarbij ademhaling en looptechniek ook aan de orde komen.

Runningtherapie: terug naar jezelf
Voor Runningtherapie is de te volgen route anders en intensiever en is er een ander 'vertrekpunt'. Kindful Run is een activiteit, gericht op voorkomen, Runningtherapie is gericht op 'helen'. 

Runningtherapie is een 12-weekse cursus van 12 tot 24 trainingen van 60'. Het deelnemen aan Runningtherapie van Mindful2 is voor iedereen toegankelijk, waar je ook woont. Het is een 'open' cursus, d.w.z. je kunt op iedere datum, zoals vermeldt in het overzicht van cursusdata, instappen. Zie de pagina Runningtherapie. Ook bij Runningtherapie zijn naast het hardlopen ook het begrip ademhaling en Mindful speerpunten.


Revolutionair:
100-dagen Sportrusten voor beginnende en gevorderde hardlopers
Met het traject '100-dagen Sportrusten voor hardlopers' bereid ik je als trainer in 100 dagen voor op een prestatieloop van 10, 15, 21,1 kilometer of de marathon (42,2 kilometer). Beter slapen, meer energie, lopen met een lagere hartslag, afvallen of het verdwijnen van migraine zijn het gevolg.

Naast het hardlopen heeft 100-dagen Sportrusten met Mindful2.nl ook aandacht voor ademhaling en mindfulness. 100-dagen Sportrusten is voor iedereen toegankelijk, ongeacht je woonplaats. Meer informatie op de pagina van 100-dagen Sportrusten.

 

Brisk Walking is zoveel meer dan de ene voet voor de andere zetten.

Brisk Walking bij Mindful2.nl traint het lichaam zonder zware belasting. Bij deze ontspannen manier van bewegen worden je conditie en spierkracht sterk verbeterd zonder het lichaam te forceren. Brisk Walking is voor iedereen, ongeacht leeftijd en conditie.

Het is een duursport waarbij het uithoudingsvermogen wordt vergroot en de spiergroepen rond heupen, bovenbenen en billen worden verstevigd. Evenals hardlopen, fietsen, roeien en schaatsen is Brisk Walking een aerobe sport. Tijdens aeroob bewegen wordt je zuurstofopname verhoogd, zodat de bloedsomloop en ademhaling verbetert. Naast conditieverbetering is gewichtsverlies een niet te onderschatten en gegarandeerd resultaat. Lees verder op de pagina Brisk Walking.